Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti angajeaza asistenti medicali, infirmiere, ingrijitoare, brancardieri

Jobs

Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti, cu sediul în Calea Florească nr.8, Sector 1, Bucureşti, în conformitate cu prevederile Ordinul nr.166/2023 ce a fost publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 68 din 26 ianuarie 2023 coroborat cu Hotărârea Guvernului nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic De Urgență București organizează:

CONCURS

pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarelor posturi vacante cu normă întreagă corespunzător funcţiilor contractuale de execuție:

  • Secția Clinică ATI I – 2 posturi:
    • Infirmieră – 1 post
    • Îngrijitoare – 1 post
  • Secția Clinică ATI II – 3 posturi:
    • Infirmieră debutantă – 1 post
    • Îngrijitoare – 1 post
    • Brancardier – 1 post
  • Secția Clinică Chirurgie Cardiovasculară – 6 posturi:
    • Asistent medical debutant PL – 1 post
    • Asistent medical PL – 4 posturi
    • Asistent medical principal S – 1 post
  • Secția Clinică Chirurgie Cardiovasculară – Compartiment ATI – 1 post:
    • Asistent medical principal PL – 1 post
  • Secția Clinică Gastroenterologie – 1 post:
    • Îngrijitoare – 1 post
  • Secția Clinică Medicină Internă – 2 posturi:
    • Asistent medical debutant PL – 1 post
    • Asistent medical principal PL – 1 post
  • Secția Clinică Chirurgie Generală I – 3 posturi:
    • Asistent medical principal PL – 2 posturi
    • Infirmieră – 1 post
  • Secția Clinică Chirurgie Generală II – 2 posturi:
    • Infirmieră – 1 post
    • Brancardier – 1 post
  • Secția Clinică Chirurgie Generală III – 5 posturi:
    • Asistent medical debutant PL – 1 post
    • Asistent medical PL – 1 post
    • Asistent medical principal PL – 1 post
    • Brancardier – 1 post
    • Asistent medical principal S – 1 post
  • Secția Clinică Ortopedie și Traumatologie I – 3 posturi:
    • Infirmieră – 3 posturi
  • Secția Clinică Ortopedie și Traumatologie II – 3 posturi:
    • Asistent medical PL – 1 post
    • Îngrijitoare – 2 posturi
  • Secția Clinică Chirurgie Plastică, Estetică și Microchirurgie Reconstructivă – 2 posturi:
    • Asistent medical debutant PL – 1 post
    • Infirmieră – 1 post
  • Secția Clinică Chirurgie Plastică, Estetică și Microchirurgie Reconstructivă – Centrul pentru arși – 7 posturi:
    • Asistent medical PL – 2 posturi
    • Infirmieră – 1 post
    • Îngrijitoare – 1 post
    • Brancardier – 3 posturi
  • Secția Clinică Cardiologie – 2 posturi:
    • Asistent medical PL – 2 posturi
  • Secția Clinică Cardiologie – USTACC – 1 post:
    • Asistent medical principal PL – 1 post
  • Secția Clinică Neurologie – 1 post:
    • Asistent medical principal PL – 1 post
  • Secția Clinică Neurochirurgie – 2 posturi:
    • Asistent medical principal PL – 2 posturi
  • Centrul de Hemodializă – 3 posturi:
    • Asistent medical PL – 1 post
    • Asistent medical principal PL – 2 posturi
  • Sterilizare – 2 posturi:
    • Asistent medical debutant PL – 2 posturi
  • Unitatea de transfuzii sanguine – 2 posturi:
    • Asistent medical PL – 2 posturi
  • Bloc operator I – 1 post:
    • Îngrijitoare – 1 post
  • Bloc operator II – 2 posturi:
    • Asistent medical principal PL – 2 posturi
  • Bloc operator IV – 1 post:
    • Îngrijitoare – 1 post
  • Bloc operator VI – 2 posturi:
    • Asistent medical PL – 1 post
    • Asistent medical principal PL – 1 post
  • Serviciul anatomie patologică: Compartiment citologie, Compartiment histopatologie, Prosectură – 1 post:
    • Îngrijitoare – 1 post
  • Laborator analize medicale – 2 posturi:
    • Asistent medical debutant PL – 2 posturi
  • Laborator radiologie și imagistică medicală – 2 posturi:
    • Asistent medical debutant PL – 2 posturi
  • Laborator radiologie și imagistică medicală – Ecografie – 2 posturi:
    • Asistent medical PL – 1 post
    • Asistent medical principal PL – 1 post
  • Laborator radiologie și imagistică medicală – Angiografie periferică – 1 post:
    • Asistent medical principal PL – 1 post
  • Laborator medicină nucleară – 1 post:
    • Asistent medical PL – 1 post
  • Laborator explorări funcționale (invazive) – cardiologie intervențională și electrofiziologie – 1 post:
    • Asistent medical debutant PL – 1 post
  • Laborator de recuperare, medicină fizică și balneologie (bază de tratament) – 1 post:
    • Asistent medical principal PL – 1 post
  • Ambulatoriu integrat cu cabinete în specialitatea – Obstetrică-Ginecologie – 2 posturi:
    • Asistent medical principal PL – 2 posturi
  • Ambulatoriu integrat cu cabinete în specialitatea – Gastroenterologie – 1 post:
    • Asistent medical principal PL – 1 post

         Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs la Serviciul R.U.N.O.S. – Cuciuc Anca-Magdalena, interior 228, în perioada 29.04.2025-14.05.2025, în intervalul orar 12.00 – 14.30.

Dosarele de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:

Condiţii generale de participare:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs, inclusiv condiţiile de exercitare a profesiei;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  • nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute

la art. 35 alin. (1) lit. H ) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de asistent medical generalist debutant PL/asistent medical de laborator debutant PL/asistent medical de radiologie debutant PL/:

  • diplomă de bacalaureat
  • diplomă de absolvire a școlii sanitare postliceale în specialitatea medicină generală/laborator/radiologie
  • fără vechime în specialitatea postului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de asistent medical generalist PL/asistent medical de laborator PL:

  • diplomă de bacalaureat
  • diplomă de absolvire a școlii sanitare postliceale în specialitatea medicină generală/laborator
  • mnim 6 luni vechime în specialitatea postului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de asistent medical generalist principal PL/asistent medical de laborator principal PL/ asistent medical de radiologie principal PL:

  • diplomă de bacalaureat
  • diplomă de absolvire a școlii sanitare postliceale în specialitatea medicină generală/laborator/radiologie
  • certificat/adeverință care atestă promovarea examenului de grad principal
  • minim 5 ani vechime în specialitatea postului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de asistent medical generalist principal S:

  • diplomă de bacalaureat
  • diplomă de licență
  • certificat/adeverință care atestă promovarea examenului de grad principal
  • minim 5 ani vechime în specialitatea postului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de infirmieră debutantă:

  • diplomă de absolvire a școlii generale
  • certificat de infirmier
  • fără vechime în specialitatea postului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de infirmieră:

  • diplomă de absolvire a școlii generale
  • certificat de infirmier
  • minim 6 luni vechime în specialitatea postului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de îngrijitoare:

  • diplomă de absolvire a școlii generale.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de brancardier:

  • diplomă de absolvire a școlii generale.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de naștere;
  4. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  5. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, pecum și copiile documentelorcare atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  6. copia de pe cartea de muncă și/sau adeverințe care să ateste vechimea în muncă;
  7. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  9. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  10. Curriculum Vitae al candidatului.

  Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.  

Copiile de pe actele menţionate vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul se va desfăşura la sediul unităţii, astfel:

– depunerea dosarelor de concurs: 29.04.2025 – 14.05.2025, în intervalul orar 12.00 – 14.30;

– selecţia dosarelor candidaţilor:  15.05.2025;

– afișarea rezultatelor la selecția dosarelor: 16.05.2025 – ora 15:00;

– contestaţii la rezultatele selecţiei dosarelor: 19.05.2025 – până la ora 12:00;

– afișarea rezultatelor la contestații secția dosarelor: 20.05.2025 – ora 15:00;

– proba scrisă: 21.05.2025 – amfiteatru parter, ora 09:00;

– afişarea rezultatelor obţinute la proba scrisă: 22.05.2025 – ora 15:00;

– contestaţii la rezultatele probei scrise: 23.05.2025 – până la ora 12:00;

– afișarea rezultatelor la contestații probă scrisă: 26.05.2025 – ora 15:00;

– proba interviu: 27.05.2025-29.05.2025 – după cum urmează: 27.05.2025 –  amfiteatru UPU-SMURD, începând cu ora 09:00 / 28.05.2025 – 29.05.2025 – bibliotecă parter, începând cu ora 09:00;

– afişarea rezultatelor obţinute la proba interviu: 30.05.2025 – ora 15:00;

– contestaţii la rezultatele probei interviu: 02.06.2025 – până la ora 12:00;

– afișarea rezultatelor contestațiilor la interviu: 03.06.2025 – ora 15:00;

– afişarea rezultatelor finale: 04.06.2025 – ora 15:00.

NU se admit completări ulterioare termenului de depunere, dosarele incomplete vor fi respinse.

Dosarele în vederea participării la concurs vor fi depuse la Serviciul R.U.N.O.S. în volum complet, personal, până la data de 14.05.2025, ora 14.30 (dată-limită și oră).

Pentru fiecare probă a concursului punctajul este de maxim 100 de puncte.

Pentru a fi declaraţi admişi, candidaţii trebuie să obţină la fiecare probă minimum 50 de puncte.

Promovarea  probei scrise  este obligatorie pentru susţinerea probei următoare.

Orice modificare survenită asupra unor aspecte referitoare la organizarea și desfășurarea concursului se publică prin afișare la avizierul spitalului.

 Pentru probele concursului, punctajele se stabilesc după cum urmează:

a) pentru proba scrisă punctajul este de maximum 100 de puncte;

b) pentru proba interviu punctajul este de maximum 100 de puncte.

 Sunt declarați admiși la proba scrisă și proba interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

       Manager,

        Şef Serviciu R.U.N.O.S. cu delegație,                                                                           Întocmit,

Tematică și bibliografie

Asistent medical debutant PL/asistent medical PL/asistent medical principal PL/asistent medical principal S:

– Ordinul nr. 1142/03.10.2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru aistenții medicali generaliști

– Prof. Dr. Crin Marceanu, “Tratat de Nursing”, Editura Medicală, București 2010

– Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare

– Ordinul nr. 1761/2021 pentru aprobarea normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, tehnici de lucru și interpretare pentru testele de evaluare a eficienței procedurii de curățenie și dezinfecție, procedurilor recomandate pentru dezinfecția mâinilor, în funcție de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcție de suportul care urmează să fie tratat și a metodelor de evaluare a derulării și eficienței procesului de sterilizare, cu modificările și completările ulterioare

– Ordinul nr. 1226/2012 pentru aprobarea normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activitățile medicale

– Ordonanța de Urgență nr.92 din 19 august 2021 privind regimul deșeurilor.

Infirmieră debutantă/infirmieră/îngrijitoare/brancardier:

– Ordinul MS nr 1.101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare

– Ordinul 1761/2021 pentru aprobarea normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, tehnici de lucru și interpretare pentru testele de evaluare a eficienței procedurii de curățenie și dezinfecție, procedurilor recomandate pentru dezinfecția mâinilor, în funcție de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcție de suportul care urmează să fie tratat și a metodelor de evaluare a derulării și eficienței procesului de sterilizare, cu modificările și completările ulterioare

– Ordinul 1226/2012 pentru aprobarea normelor tehnice privind gestionarea deșeurilor rezultate din activitățile medicale

– Ordinul 1025/2000, aprobarea normelor privind serviciile de spălătorie pentru unitățile medicale

– Ordonanța de Urgență nr.92 din 19 august 2021 privind regimul deșeurilor.

Asistent medical PL în cadrul Laboratorului medicină nucleară:

– Lucreția Titirca / Georgeta Balta – Tehnici de evaluare și îngrijiri acordate de asistenți medicali / Ghid nursing vol. Il, editura Viața medicală Românească 2007

– Ordin nr. 1142 din 3 octombrie 2013, Proceduri de practică pentru asistenți medicali generalist, proiect propus de OAMGMAMR

– Ordin nr. 1101/2016 – Norme de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unități sanitare

– Ordin nr. 961/2016 – Norme privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare

– Ordin MS nr. 1226 din 3 decembrie 2012 privind deșeurile rezultate din activități

– Ordonanța de Urgență nr. 144 din 28 octombrie 2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasi a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România

– Norma de securitate radiologică nr. 14 privind practica de Medicină Nucleară

– Legea nr. 111/1996 actualizata 2023 privind desfășurarea în siguranță, reglementarea, autorizarea și controlul activităților nucleare.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .