ARTICOLUL contine 4 anunturi de angajare !!!
Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii “Grigore Alexandrescu”, cu sediul în Str. Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1 Bucureşti, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
1. 3 posturi de asistent medical PL la Secţia Clinică Chirurgie Pediatrică I;
2. 2 posturi de asistenţi medicali debutanţi PL la Secţia Clinică Chirurgie Pediatrică I;
3. 2 posturi de asistenţi medicali debutanţi PL la Secţia Clinică Ortopedie Pediatrică;
4. 1 post de asistent medical PL la Secţia Clinică Chirurgie Plastică, Microchirurgie Reconstructivă;
5. 1 post de asistent medical principal PL la Blocul Operator I – Sală operaţii Chirurgie Plastică;
6. 1 post de asistent medical debutant PL la Secţia Clinică Terapie Intensivă-Toxicologie;
7. 1 post de asistent medical debutant PL la Secţia ORL;
8. 1 post de asistent medical debutant PL la Secţia Clinică Pediatrie I;
9. 1 post de asistent medical principal PL la Secţia Clinică Pediatrie II;
10. 1 post de asistent medical debutant PL la Secţia Clinică Pediatrie II;
11. 1 post de asistent medical principal PL la Secţia Clinică Pediatrie III;
12. 2 posturi de asistenţi medicali debutanţi PL la Secţia Clinică Pediatrie III;
13. 2 posturi de asistenţi medicali PL la Secţia Cardiologie;
14. 3 posturi de asistenţi medicali PL la Secţia Neurochirurgie;
15. 3 posturi de asistenţi medicali debutanţi PL la Secţia Neurochirurgie;
16. 1 post de asistent medical principal PL la Compartimentul ATI – Secţia Neurochirurgie;
17. 1 post de asistent medical PL la Blocul Operator IV – Sală operaţii Neurochirurgie;
18. 1 post de asistent medical debutant PL la Blocul Operator IV – Sală operaţii Neurochirurgie;
19. 1 post de asistent medical debutant PL la Camera de gardă ortopedie şi traumatologie;
20. 1 post de asistent medical debutant PL la Biberonerie;
21. 1 post de asistent medical debutant PL la Laboratorul de Endoscopie Digestivă.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 14 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infrcţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs/examen şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
o Asistenţi medicali principali PL în specialitatea generalist:
o diplomă de absolvire a Şcolii Sanitare Postliceale
o diplomă de bacalaureat
o vechime minim 5 ani în specialitatea postului
o certificat/adeverinţă care atestă promovarea examenului de grad principal
o certificat membru OAMGMAMR avizat şi valabil la data concursului
o asigurare de malpraxis
o Asistenţi medicali PL în specialitatea generalişti:
o diplomă de absolvire a Şcolii Sanitare Postliceale
o diplomă de bacalaureat
o vechime minim 6 luni în specialitatea postului
o certificat membru OAMGMAMR avizat şi valabil la data concursului
o asigurare de malpraxis
o Asistenţi medicali debutanţi PL în specialitatea generalişti:
o diplomă de absolvire a Şcolii Sanitare Postliceale
o diplomă de bacalaureat
o certificat membru OAMGMAMR şi/sau adeverinţă de membru al OAMGMAMR pentru participare la concurs
o asigurare de malpraxis
o fără vechime în specialitatea postului
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Candidaţii vor depune dosarelor de participare la concurs, la Serviciul R.U.N.O.S., în perioada 30 septembrie 2024 – 11 octombrie 2024, ora 12,00, dată limită pentru depunerea dosarelor, după cum urmează:
Luni – Joi intre orele 07,30 – 10,00 si 13,00 – 14,30;
Vineri intre orele 07,30 – 10,00.
○ Asistenţi medicali principali, Asistenţi medicali PL şi Asistenţi medicali debutanţi PL în specialitatea generalişti:
o 22 octombrie 2024, ora 13:00, proba scrisă;
o 28 octombrie 2024 – 29 octombrie 2024, ora 12:30, interviul.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de naştere, a certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică, respectiv diploma de bacalaureat şi diploma de absolvire a Şcolii Sanitare Postliceale;
– copia certificatului membru OAMGMAMR avizat şi valabil la data concursului sau adeverinţă de membru al OAMGMAMR pentru participare la concurs;
– copie după asigurarea de malpraxis;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european.
– chitanţă taxă de concurs de 40 lei.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul sănătății.
În cazul, în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul, în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susţinere a primei probe.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Grigore Alexandrescu”din București str. Iancu de Hunedora nr. 30-32, sector 1, telefon : 021/316 93 66, interior 137 şi 116.
Bibliografia:
Pentru posturile de asistenţi medicali principali generalist (PL), asistenţi medicali generalişti (PL) şi pentru posturile de asistenţi medicali debutanţi generalişti (PL):
1. Urgenţe medico-chirurgicale sinteze de L. Ţiţircă . Ed. 2007;
2. Îngrijirea omului bolnav şi a omului sănatos de F. Chiru şi G. Chiru . Ed. CISOM 2001;
3. Medicină internă pentru cadre medii de C. Borundel;
4. Puericultura şi pediatrie de E. Chiţimia şi V. Mihăescu . Ed. INFO-TEAM 1997;
5. Ordinul M.S. Nr. 1101/2016, publicat în M.O. partea I nr. 791/07.10.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
6. Ordinul M.S nr. 1761/2021, publicat în MO partea I nr. 681/02.09.2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;
7. O.U.G. nr. 144/2008 – Ordonanţa de urgenţă privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din Romȃnia.
Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii “Grigore Alexandrescu”, cu sediul în Str. Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1 Bucureşti, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
1. 1 post de asistent medical principal PL la Unitatea de Primiri Urgenţe;
2. 2 post de asistenţi medicali generalişti PL la Unitatea de Primiri Urgenţe;
3. 2 post de asistenţi medicali deburanţi generalişti PL la Unitatea de Primiri Urgenţe.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească 6. Ordinul M.S nr. 1761/2021, publicat în MO partea I nr. 681/02.09.2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;următoarele condiții generale, prevederilor din Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infrcţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs/examen şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
o Asistent medical principal PL în specialitatea generalist:
o diplomă de absolvire a Şcolii Sanitare Postliceale
o diplomă de bacalaureat
o vechime minim 5 ani în specialitatea postului
o certificat/adeverinţă care atestă promovarea examenului de grad principal
o certificat membru OAMGMAMR avizat şi valabil la data concursului
o asigurare de malpraxis
o Asistenţi medicali PL în specialitatea generalişti:
o diplomă de absolvire a Şcolii Sanitare Postliceale
o diplomă de bacalaureat
o vechime minim 6 luni în specialitatea postului
o certificat membru OAMGMAMR avizat şi valabil la data concursului
o asigurare de malpraxis
o Asistenţi medicali debutanţi PL în specialitatea generalişti:
o diplomă de absolvire a Şcolii Sanitare Postliceale
o diplomă de bacalaureat
o certificat membru OAMGMAMR şi/sau adeverinţă de membru al OAMGMAMR pentru participare la concurs
o asigurare de malpraxis
o fără vechime în specialitatea postului
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Candidaţii vor depune dosarelor de participare la concurs, la Serviciul R.U.N.O.S., în perioada 30 septembrie 2024 – 11 octombrie 2024, ora 12,00, dată limită pentru depunerea dosarelor, după cum urmează:
Luni – Joi intre orele 07,30 – 10,00 si 13,00 – 14,30;
Vineri intre orele 07,30 – 10,00.
○ Asietent medical principal, Asistenţi medicali PL şi Asistenţi medicali debutanţi PL în specialitatea generalişti:
o 22 octombrie 2024, ora 09:00, proba scrisă;
o 28 octombrie 2024, ora 09:00, interviul.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţine următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de naştere, a certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică, respectiv diploma de bacalaureat, diploma de absolvire a Şcolii Sanitare Postliceale;
– copia certificatului membru OAMGMAMR avizat şi valabil la data concursului;
– copie după asigurarea de malpraxis;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european.
– chitanţă taxă de concurs de 40 lei.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul sănătății.
În cazul, în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul, în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susţinere a primei probe.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Grigore Alexandrescu”din București str. Iancu de Hunedoara nr. 30-32, sector 1, telefon : 021/316 93 66, interior 137 şi 116.
Bibliografia:
Pentru posturile de asistent medical principal, asistenţi medicali generalişti (PL) şi asistenţi medicali debutanţi generalişti (PL):
1. Urgențe medico-chirurgicale sinteze de L. Titircă. Ed. 2007;
2. Îngrijirea omului bolnav și a omului sănătos de F. Chiru si G. Chiru . Ed. CISOM 2001;
3. Medicină internă pentru cadre medii de C. Borundel;
4. Puericultura si pediatrie de E. Chitimia si V. Mihaescu . Ed. INFO-TEAM 1997;
5. Legea nr. 282/5 octombrie 2005. privind organizarea activității de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calității şi securității sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Ordinul M.S. nr. 1101/2016, publicat în Monitorul Oficial partea I nr. 791/07.10.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare;
7. Legea nr. 46 din 21 ianuarie 2003 privind drepturile pacientului, cu modificările și completările ulterioare;
8. Ordinul M.S. Nr. 1410/2016 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, , publicat în Monitorul Oficial nr. 1009 din 15 decembrie 2016;
9. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.144 din 28 octombrie 2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical,precum şi organizarea şi funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenților Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial partea I, nr. 785 din 24 noiembrie.2008, aprobată prin Legea 53/2014, cu modificările și completările ulterioare;
10. Legea nr. 278 din 12 noiembrie 2015 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
11. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România, adoptat prin Hotărârea Adunării generale naționale a Ordinului Asistenților Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenților Medicali din România nr.2/9 iulie 2009, publicată în Monitorul Oficial. partea I, nr.560 din 12 august 2009, cu modificările și completările ulterioare;
12. Ordinul M.S. nr. 1226/2012, publicat in Monitorul Oficial partea I nr. 855/18.12.2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţile medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţile medicale;
13. Ordinul MS nr.1142 din 3 octombrie 2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenți medicali generaliști, publicat în Monitorul Oficial nr. 669 din 31 octombrie 2013;
14. Ordinul MS nr.1761/03 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia.
Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii “Grigore Alexandrescu”, cu sediul în Str. Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1 Bucureşti, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
1. 2 posturi de infirmiere la Unitatea de Primiri Urgenţe;
2. 1 posturi de infirmieră debutantă la Unitatea de Primiri Urgenţe.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 14 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs/examen şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
○ Infirmiere:
o Studii: generale
o Certificat de infirmier
o Mimim 6 luni vechime în specialitatea postului
○ Infirmieră debutantă:
o Studii: generale
o Certificat de infirmier
o Fără vechime în specialitatea postului
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Candidaţii vor depune dosarelor de participare la concurs, la Serviciul R.U.N.O.S., în perioada 30 septembrie 2024 – 11 octombrie 2024, ora 12,00, dată limită pentru depunerea dosarelor, după cum urmează:
Luni – Joi intre orele 07,30 – 10,00 si 13,00 – 14,30;
Vineri intre orele 07,30 – 10,00.
○ Infirmieră şi infirmiere debutante:
o 23 octombrie 2024, ora 09:00, proba scrisă;
o 29 octombrie 2024, ora 09:00, interviul.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţine următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de naştere, a certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică, respectiv certificatul de infirmieră;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate
presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european.
– chitanţă taxă de concurs de 20 lei.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul sănătății.
În cazul, în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul, în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susţinere a primei probe.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Grigore Alexandrescu”din București str. Iancu de Hunedora nr. 30-32, sector 1, telefon : 021/316 93 66, interioare: 137 şi 116.
Bibliografia:
Pentru posturile de personal sanitar auxiliar – infirmiere si infirmiră debutantă:
1. Programul național de pregătire a infirmierelor – Note de curs – OAMGMAMR 2012;
2. Ordinul M.S. nr. 1761/03 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia;
3. Ordinul M.S. nr. 1226/2012, publicat in Monitorul Oficial partea I nr. 855/18.12.2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţile medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţile medicale ;
4. Ordinul M.S. nr. 1101/2016, publicat în Monitorul Oficial partea I nr. 791/07.10.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire și limitare a infecțiilor asociate asistenței medicale în unitățile sanitare;
5. Legea nr. 132 din 30 iunie 2010 privind colectarea selectivă a deşeurilor în instituţiile publice publicată in Monitorul Oficial partea I nr. 461din 6 iulie2010
6. Legea nr. 46 din 21 ianuarie 2003 privind drepturilor pacientului, cu modificările şi completările ulterioare.
Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii “Grigore Alexandrescu”, cu sediul în Str. Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1 Bucureşti, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
1. 1 post de infirmieră la Secţia Clinică Chirurgie Pediatrică I;
2. 1 post de infirmieră debutantă la Secţia Chirurgie Pediatrică I;
3. 1 post de infirmieră debutantă la Secţia Ortopedie Pediatrică;
4. 1 post de infirmieră debutantă la Secţia A.T.I.;
5. 1 post de infirmieră la Secţia Clinică Terapie Intensivă – Toxicologie;
6. 2 posturi de infirmiere debutante la Secţia Clinică Terapie Intensivă – Toxicologie;
7. 1 post de infirmieră la Secţia Chirurgie Cardiovasculară;
8. 1 post de infirmieră debutantă la Secţia Neurochirurgie;
9. 1 post de îngrijitoare la Secţia Clinică Ortopedie Pediatrică;
10. 1 post de îngrijitoare la Secţia Clinică Terapie Intensivă – Toxicologie;
11. 1 post de îngrijitoare la Secţia Clinică Pediatrie II;
12. 1 post de îngrijitoare la Secţia Chirurgie Cardiovasculară:
13. 1 post de îngrijitoare la Secţia Neurochirurgie – Compartiment A.T.I.;
14. 1 post de îngrijitoare la Bloc Operator IV – Sală de operaţii Neurochirurgie;
15. 1 post de îngrijitoare la Ambulatoriu Integrat.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 14 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs/examen şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt:
○ Infirmiere:
o Studii: generale
o Certificat de infirmier
o Mimim 6 luni vechime în specialitatea postului
○ Infirmiere debutante:
o Studii: generale
o Certificat de infirmier
o Fără vechime în specialitatea postului
○ Îngrijitoare:
o Studii: generale
o Fără vechime în activitate
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Candidaţii vor depune dosarelor de participare la concurs, la Serviciul R.U.N.O.S., în perioada 30 septembrie 2024 – 11octombrie 2024, ora 12,00, dată limită pentru depunerea dosarelor, după cum urmează:
Luni – Joi intre orele 07,30 – 10,00 si 13,00 – 14,30;
Vineri intre orele 07,30 – 10,00.
○ Infirmiere, infirmiere debutante şi îngrijitoare:
o 24 octombrie 2024, ora 13:00, proba scrisă;
o 30 octombrie 2024 – 31 octombrie 2024, ora 12:30, interviul.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţine următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de naştere, a certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică, respectiv certificatul de infirmieră;
– copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
– certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european.
– chitanţă taxă de concurs de 20 lei.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de ministerul sănătății.
În cazul, în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul, în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susţinere a primei probe.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii “Grigore Alexandrescu”din București str. Iancu de Hunedora nr. 30-32, sector 1, telefon : 021/316 93 66, interioare: 137 şi 116.
Bibliografia:
Pentru posturile de personal sanitar auxiliar – infirmiere şi infirmire debutante:
1. Cursuri pentru infirmiere;
2. Ordinul M.S. Nr. 1101/2016, publicat în MO partea I nr. 791/07.10.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
3. Ordinul M.S nr. 1761/2021, publicat în MO partea I nr. 681/02.09.2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;
4. Ordinul M.S. nr. 1226/2012, publicat în M.O partea I nr. 855/18.12.2012 – Ordin pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activitatea medicală şi Metodologiei de culegere a datelor pentru baza de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale;
Bibliografia:
Pentru posturile de personal sanitar auxiliar – ingrijitoare:
1. Ordinul M.S. Nr. 1101/2016, publicat în M.O. partea I nr. 791/07.10.2016 privind aprobarea
Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
2 Ordinul M.S nr. 1761/2021, publicat în MO partea I nr. 681/02.09.2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;
3. Ordinul M.S. nr. 1226/2012, publicat in M.O partea I nr. 855/18.12.2012 – Ordin pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activitatea medicală şi Metodologiei de culegere a datelor pentru baza de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale;
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .